Harminc év után újra Magyarországon a Laurél prémium márka

A legendás márka 2014-es darabjait a Marianna Boutique-ban mutatták be

Több évtized elteltével ismét elérhető Magyarországon a német Laurél prémium divatmárka, amelyet Wolfgang és Margaretha Ley az Escada csoport tagjaként álmodott meg 1978-ban. A legújabb, 2014-es kollekció darabjait Schaller Marianna divatszakértő és Rákóczi Feri rádiós műsorvezető mutatta be a Marianna Boutique-ban egy, a márkához illő exkluzív divatbemutatón. A világszerte nagy presztízzsel bíró márka ruhái Magyarországon kizárólag a butikban kaphatók. Ezzel egy régi-új, nemzetközileg elismert divatmárkával bővült a hazai piac.

Marianna_Boutique_divatbemutató_Varga_Zo_ltán_fotokredit4A Laurél prémium divatmárkája több évtized után ismét elérhetővé vált Magyarországon. A legendás márkát 1978-ban alapították, és rövid ideig hazánkban, a Luxus Áruházban is megtalálható volt. A hosszú szünet után a 2014-es téli-tavaszi kollekció darabjai a Mariana Boutique exkluzív belvárosi divatbemutatóján debütáltak, ahol Schaller Marianna divatszakértő és Rákóczi Feri rádiós műsorvezető ismertette a legújabb trendeket.

Marianna_Boutique_divatbemutató_Varga_Zo_ltán_fotokredit„Huszonnyolc esztendeig voltam a Luxus Áruház osztályvezetője, ahol nagyon kedvelt márka volt már akkor a Laurél, amely ma már egy nemzetközileg elismert prémium márka Németországból, s a világ szinte összes nagyvárosában megtalálható. Ezért döntöttünk úgy, hogy Magyarországon elsőként visszahozzuk a hazai piacra” – mondta Schaller Marianna, aki szerint a merész, modern stílus, a kozmopolita és kortárs, mégis sugárzóan nőies darabok a magyar nőkhöz is egyre közelebb állnak. „A 2014-es kollekcióból jól látszik, hogy a Laurélt a luxus, a finom anyagok, a szokatlan nyomások és elegáns megoldások jellemzik. Tökéletesen tükrözik a mai független nő filozófiáját” – tette hozzá a divatszakember.

Marianna_Boutique_divatbemutató_Varga_Zo_ltán_fotokredit3A bemutatón debütáló Laurél mellett a divatvilágot szintén erősen meghatározó Pierre Cardin divatház vagy a Betty Barclay márka jövő évi szettjei is bemutatkoztak. 2014 talán legfurcsább divathóbortja lesz, hogy a férfiak legjobb kiegészítője a zoknijuk lehet. Míg eddig divatbűnténynek számított, ha kilátszott a nadrág alól, addig jövőre szinte kötelező lesz megvillantani az ing színével teljesen harmonizáló zoknikat.

Laurél_Varga_Zoltán_fotokredit4Schaller Mariannától azt is megtudtuk, hogy továbbra is bátran viselhet mindenki korra és nemre való tekintet nélkül színeket. Jelenleg a legtrendibb színkombináció a királykék és a kiwi zöld, de a curry színű holmik is meghatározóak.

További információért látogassatok el:
http://mariannaboutique.hu/
FB oldal:
Marianna Boutique Budapesten

Kategória: Divatbemutatók | A közvetlen link.

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.